Dodgeball

Godkväll på er allesammans! :) Har ni gått och lagt er nu då?
Eller sitter ni fortfararande vaken?

Jag och älsklingen sitter och tittar på en film på 3:an,
Dodgeball. Det är någon komedi, den är riktigt bra faktiskt!
De spelar spökboll där, de har någon turnering. ;b

         

Nu ska jag och älsklingen bädda upp soffan.
Han är helt knasig, typ trött och ja.. Haha, voi voi.
Nej, men nu ska vi bädda upp i alla fall, och lägga oss
om en stund. Haha blir en tidig natt..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0