Deuce Bigalow

Godkväll på er allesammans! :) Har ni gått och lagt er, eller är ni vakna?

Nu är Körslaget över, och det var La Gaylia som fick lämna programmet
denna gång. Precis den person som jag ville skulle försvinna, bra! :)
Jag hoppas verkligen att Erik eller Robert vinner hela Körslaget.

             

Älsklingen zapade runt på kanalerna, och då hittade han
en film på tv3 - Deuce Bigalow: European gigalo. Det är en komedi-
film som han säger är jättebra. Hoppas han har rätt! ;)

Nu ska jag ge filmen en chans, den verkar faktiskt rätt rolig.
Har ni sett den? Är den bra eller dålig?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0