Dålig skoldag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skoldag?
Själv tycker jag min har varit rätt dålig faktiskt..

Började med IV-val, Stresshantering, fick en uppgift att göra till
nästa vecka. Ska intervjua tre personer med olika arbeten
för att se vad som är stressigast och vad de upplever stressigt.
Sedan var det Ped/Soc, då fick vi se en film samt redovisa muntligt
kring våra teoretiker. Gick inte så värst bra, eftersom vi inte visste
att redovisningen skulle vara idag - hade ju inte tränat alls.. ;o
Efter lunch var det Naturkunskapsprov - muntligt. Det gick åt
h-vete, jag kunde typ två frågor av dem jag fick. Fast hon sa att
alla blev godkända som tur var! :) Sist blev det Engelska B,
och då fick vi tillbaka vårat test som vi gjorde inför nationella.
Jag hade nästan VG,  men var ändå inte riktigt nöjd.. Började
göra writing-delen idag, men ska fortsätta imorgon. Det var
en svår uppgift, blä.

     

Ska alldeles strax äta middag, plättar. Framtill dess ska jag
titta runt på olika bloggar och sånt. Ha det bra så hörs vi, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen : <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: saaaandra

skulle du kunna tänka dig att göra en skönhetsoperation? svara på min blogg:)

2009-01-12 @ 16:59:40
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0