Bjumis

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en lugn kväll såhär inför
lovets slut? Själv ska jag försöka ta det lugnt nu..

Hade gärna varit i lägenheten nu och fixat och donat,
men då hade jag inte varit färdig förrän inatt.. ;b Huvudsaken är
att alla väskor och påsar är uppackade - och det är dem!

Just nu befinner vi oss i Bjumis, älsklingen ville titta på sin
nya pärla, haha. Skotern som han köpte för någon dag sedan..
Han är ute på gården och kör runt, tittar lite på den och kör runt..  :)
Själv sitter jag inne på älsklingens rum och bloggar för fullt,
samt skriver med folk på msn. Snart ska jag fixa och dona -
fast här på internet. Det ni! ;)

        

Imorgon ska jag be älsklingen skjutsa mig till lägenheten
tidigt på morgonen. Om jag kommer dit vid 10.30-tiden vore det bra,
men älsklingen vill väl sova länge.. ;b  Hur som helst, jag ska
dit och fixa det sista. Packa grejer i mina nya lådor som ska vara
under sängen. Men frågan är; vad ska jag ha i dem? ;o
Det är proppfullt överallt, så helst vill jag få allting under sängen
i dessa backar - men det går ju inte.. Tills imorgon ska jag komma
på något att fylla dem med. Funderar på kläder, för garderoberna
är smockfulla! ;o Måste även dammsuga lägenheten imorgon,
annars får man snart krupp..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0