Bilddagboks-kändisar

Hej på er allesammans! :) Älsklingen och Stoffe är inte ännu
färdiga med ljudbytet.. Snacka om att det tar länge.. ;b

Jag har suttit och tittat på en massa bilder på Bilddagboken,
en av mina besökare var grymt lik Tom i Tokio Hotel. Helt sjukt!
Ännu att hans flickvän var likt Jessica från Big Brother, haha.
Men jag kan inte klaga, Jessica från Big Brother ser ju bra ut.  :)

   

Nu är jag så rastlös och less att sitta vid datorn, så jag ska plugga.
Haha, det är nog första gången jag verkligen vill plugga. Vet ni
vilket ämne jag ska plugga? Matte! Min miniräknare är fortfarande
spårlöst försvunnen, men jag har fått låna kusinvitamins.
Ett tag framöver ska jag anstränga mina hjärnceller, hoppas på
ett bra bra resultat.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: camilla

Fin blogg :D!!

Vad tycker du om mina photoshop bilder? Lämna gärna en kommentar om du skulle gilla de.

Haft en skön kväll?

2009-01-30 @ 23:31:30
URL: http://camillajarvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0