Bilddagboken

Hej på er allesammans! :) Nu har vi ätit middag, det blev plättar.
Yummie! Mätt och belåten kan man säga kort och gott.

Har hunnit mysa en stund med älsklingen innan han gick ut
i snickeriet för att plocka i skotern. Jag hoppas verkligen de blir
klara inom en snar framtid, det är otroligt tråkigt att vara ensam
varje eftermiddag och kväll.. ;b

    

Nu ska jag i alla fall in på Bilddagboken och uppdatera litegrann.
Sedan ska jag in på mejlen, har typ 10 olästa mejl.. Efter det
ska jag faktiskt överföra ett dokument från usb-minnet till datorn.
Intressant? Jag vet! ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: JohannaN

Kul att åka skoter sen ju ;)

2009-01-12 @ 18:16:22
URL: http://johannaniclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0