Barnhemmet

Godmorgon på er allesammans! :) Förlåt att jag inte uppdaterade
bloggen så mycket under kvällen, jag hade fullt upp..

Intervjuade mamma via telefon angående stress på arbetet,
det är en uppgift som vi har i Stresshantering och göra.. Sedan blev
det att se film när älsklingen hade bastat.

            

Gårdagens film blev Barnhemmet. Jag har hört att den ska vara
bra, och den var superbra! Verkligen sevärd, dock var slutet
konstigt. Visste inte riktigt om det var en dröm eller verklighet, haha.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0