Att göra

Hej på er allesammans! :) Har ni kommit hem från skolan ännu?
Jag själv kom hem redan klockan 14.00, men de andra hade ännu
kvar en lektion, Historia.

     

Detta är dagens måsten, det känns tungt och stressande.. ;/
Jag måste plugga till svenska provet som handlar om Upplysningen.
Provet kommer vi ha nästa vecka i olika grupper, man ska skriva en del
fakta-frågor, och resten ska vi rita. Så tror det kan bli ett ganska roligt prov. ;)
Jag måste även läsa i ped/soc boken som vi fick idag.. Det ingår i kursen
att man läser en bok, och då har vi fått en bok som handlar om en
utvecklingsstörd mamma. Låter jätteintressant, men vi får se om den är det!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Lisa

tråkigt att plugga :/

2009-01-15 @ 15:49:30
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0