2008

Nu är det ju inte 2008 längre, men denna lista gäller år 2008.. :)



Årets bästa: 2 år med älsklingen :) <3
Årets  framsteg: MVG i de flesta ämnena :)
Årets "Där fick ni": Att jag är vuxnare än vissa ;)
Årets tråkigaste:  Allt regn och rusk..
Årets hade inte klarat mig utan: Älsklingen och mamma.
Årets roligaste:  Luleåkalaset ;)
Årets tuffaste: Att jag börjar säga ifrån mer, haha inte vet jag..
Årets lämna bakom mig: Allt som hänt under högstadiet, blicka framåt!
Årets vuxenpoäng: Att jag lärt mig laga nya maträtter ;b
Årets bästa köp: Inte en aning! O.o Har inte köpt något speciellt..
Årets härligaste: Att vi blivit tajtare i klassen :)
Årets pinsammaste: Det vet jag inte faktiskt..
Årets besatthet: Te
Årets borde ha gjort: Tränat
Årets födelsedag: Firades med älsklingen och hans vänner på kvällen/natten.
Under eftermiddagen var det kalas med släkten i min lilla etta.
Årets saknad: Farmor och Morfar.
Årets glädje: Två år med älsklingen :) <3
Årets nyfunna vänskap: Therese bland annat :)
Årets häftigaste: Alla roliga stunder tillsammans med de bästa! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0