Torsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni klivit upp ännu till skolan/jobbet?
Jag själv klev upp 07.00, så en timme sovmorgon blev det.

Sitter just nu här och svarar på kommentarer, roligt! :) Har nyss druckit
oboy och läst tidningen, min morgonsyssla kan man säga. Älsklingen
ligger fortfarande och sover, men om ett tag får han faktiskt vakna. ;)
Vill ni veta en sak? Igår skrev jag faktiskt bokrecensionen, så nu har
jag i princip inga läxor att göra. Renskriva stresshantering, och
plugga till två prov.. ;b

    

Denna dag ska jag i alla fall ta det lugnt. Kanske renskriva lite på
Stresshanteringen, men inget annat! :) Har skola mellan 09.00 - 14.00,
tråkigt och jobbigt. Varför ska vi ha lov så sent?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: R E B E C K A

sv. Hehe jo. Vi har väldigt mycket snö. Bilden är tagen för kanske 2 år sen & det är uppe i Leksand den är tagen. .:)

2009-02-19 @ 08:19:31
URL: http://rrebecka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0