Tisdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni vaknat ännu, eller ligger ni
fortfarande och sover? Själv sitter jag här och är trött som.. jag vet inte vad! ;/

Dagen känns inte alls lockande, usch.. Bara tanken på att börja
morgonen med matte är blä, jag skulle gärna stanna hemma och sova
en timme eller två extra.. Men nu är jag redan vaken, då är det lika
att åka till skolan.  ;b

   
                    (Bild från Expressen. Såhär lär jag se ut ikväll!)

Denna dag kommer vara lång, och då menar jag lååång.. Först skola
i sju timmar, och efter det blir det kalas för hela bunten. Älsklingens
mamma fyller år idag, så antagligen kommer folk och fikar.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: mikkaelo

Mysig bild! :D

2009-02-03 @ 08:42:58
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0