Svar del 4

Här kommer frågor och svar som gäller blandade saker.
Detta är del 4 i frågestunden, sista delen.

Övrigt:

Favorit klädaffär?

Svar: Jag har många olika, men favoriten är ändå Cubus. 
Hittar alltid något där! ;)

Har du vart i afrika? elr asien nån gång? :D
Svar: Nej jag har aldrig varit i afrika eller asien - men skulle gärna vilja åka.


Vilken är din favorit parfym? :)

Svar: Alyssa Ashley - Fizzy är just nu min favorit ;>

Vilken musik lyssnar du på?
Svar: Jag lyssnar på olika genre.. Hiphop, techno och pop för det mesta! :)

Favoritband?
Svar: Nickelback är en av favoriterna, har varit det i flera år.  ;)


Vad har du helst - utekväll eller hemmakväll?
Svar: Det beror på humöret. Men en hemmakväll med film,
chips och dip samt massa mys tackar jag inte nej till.. ;>

Skulle du kunna vika ut dig?
Svar: Nej, jag skulle aldrig vika ut mig!


Vad för slags musik lyssnar du på? :)
Svar: Det är olika. Mycket hiphop, pop och techno. Ingen opera eller jazz! ;b

Vad är ditt drömresemål? :)
Svar: Västindien (kryssning!), New York och Los Angeles för att shoppa.


Om du fick leva i en film/tvserie, vilken skulle du välja och varför? :D

Svar: Jag skulle välja Andra Avenyn. Det är en serie som visar
vardagshändelser, inget överdrivet eller något - ett helt vanligt liv.  :)

Favoritaffärer? :)
Svar: Jag shoppar gärna på Cubus, Gina Tricot och H&M.


Vilket är ditt favorit kändispar? :)

Svar: Oj, vilken svår fråga! Leonardo di Caprio och Kate Winslet,
även fast de inte är ett par på riktigt.. Men de passar att spela ihop! :)

Är det du själv som har tagit bilden på Ben & jerrys?
Svar: Ja, det är jag själv som fotograferat bilden - med Panasonic DMC-FX12.

Om du fick vara en kändis för en dag, vem skulle du då vara?
Svar: Jag skulle vilja prova på att vara Pink. Jag gillar hennes röst, och
hon verkar vara en rolig person.. ;) *Detta var en svår fråga!*

Dator eller tv?
Svar: Helt klart dator! Man kan se de flesta tv-programmen/filmerna
på datorn, plus att jag bloggar hellre än ser tv.  ;)

Favorit plagg?

Svar: Mjukisbyxor och huvtröja - helt klart! ;D

Vad gör du en vanlig söndag?
Svar: Oftast blir det att plugga, annars försöker jag ta det lugnt
och vila ordentligt inför kommande skolvecka. Ser på tv, bloggar
och myser med pojkvännen är grejer jag gör varje söndag.  :) 


Vad är det bästa köp ever?

Svar: Min digitalkamera Panasonic DMC-FX12, I love it! <3

Tips på hur man kan "piffa upp" en outfit?
Svar: Piffa upp outfiten med hjälp av accesoarer - halsband, armband
örhängen och något i håret.  ;)


Vilket är ditt absoluta favoritband?
Svar: Nickelback helt klart! Har älskat dem i flera år, jag lessnar aldrig!


Varför är tjejer så otroligt fixerade av att se bra ut, tror du?
Svar: Det beror antagligen på alla kändisar och alla artiklar och sånt,
att man ska se bra ut osv. Många är pinnsmala och svälter sig, då
har det gått för långt! Man ska vara nöjd med hur man ser ut, alla
är skönheter på ett eller annat sätt! :)


Vad är ditt favorit plagg i garderoben? :)

Svar: Det är mina mjukisbyxor, men ska vi bortse från dem så blir
det en tunika från Chili.  ;)

Vad dricker du helst?
Svar: Te eller Coca-cola ;)


Vad äter du helst?

Svar: Potatisgratäng och fläskfilé med sallad, yummie! ;)

Vilken musik lyssnar du på?
Svar: Hiphop, Techno och Pop för det mesta. Även rock ibland ;>


Vilken skoter tycker du e snyggast, din kusins eller din killes?

Svar: Just nu min kusins såklart eftersom Henriks skoter inte
är färdig. Men när den är klar kanske den vinner ;)

Om du fick välja en kändis, vilken som helst, vem skulle du
helst vilja bli vän/ihop med?
Svar: Fortesa Hoti skulle jag vilja bli vän med - för att se om hon
är lika kaxig som i Andra Avenyn.  ;b


Vart vill du helst resa?
Svar: En västindien-kryssning skulle inte sitta fel. ;) Thailand skulle
jag inte heller tacka nej till!  :>

Nu har jag svarat på alla frågor som ramlat in under veckan..
Tack för alla frågor, en ny frågestund kommer upp om någon månad! :)


Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: haha äsch.

okey :)

2009-02-02 @ 22:02:58
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Angelina

sv: hm, född i Sverige (likaså min mamma som är dansk ursprungligen) och pappa är från Serbien :)



sj?

2009-02-02 @ 22:10:53
URL: http://angelinap.blogg.se/
Postat av: W

Sv; Ja oja =D

2009-02-02 @ 22:22:46
URL: http://cocksuckerwilddiva.blogg.se/
Postat av: fröken elin

bra bra:D



jahaa va bra, tråkigt när kommentarer försvinner annars. å att man inte kan svara på dom.

2009-02-02 @ 22:43:57
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

nattinatti!

2009-02-02 @ 22:45:27
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Anonym

tips. GRATISKLÄDER!



Jag har fått hem flera presentkort på HM, JC osv. HELT GRATIS. Jätte värt och skit enkelt. bli medlem: http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=14287

2009-02-02 @ 22:47:31
Postat av: johanna

Kul att få veta lite mer om dom man läser om! : )

2009-02-02 @ 22:55:06
URL: http://pluppy.blogg.se/
Postat av: Cristel

tusen tack, detsamma !

2009-02-02 @ 23:28:54
URL: http://cristelles.blogg.se/
Postat av: sara solvik

Kul med alla svar:)

Nu har jag frågestund, fråga gärna något du med :)

2009-02-03 @ 06:09:27
URL: http://sarasolvik.blogg.se/
Postat av: Liene

kul att läsa dina svar:) man får reda på så mycket om en även om det mesta är bara småsaker.

2009-02-04 @ 20:00:40
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0