Sjukling igen

Hej på er allesammans! :) Nu har jag varit i skolan, det blev
tre timmar och sedan pallade jag inte mera.. ;/

Började 08.00 med Pedagogiskt Ledarskap, då planerade vi tillsammans
med BF3 inför "Stjärnor på is", då vi ska leka med 500 lågstadiebarn,
tidningar och allt ska följa med! ;) Efter allt planerande fick jag mina
tröjor, snygga. Synd bara att t-shirten var stor, en elefant skulle kunna
ha den - haha! ;b Vid 10-tiden hade vi Engelska B, och då började vi
på ett nytt kapitel i boken. Ska hinna röja igenom det + uppgifter +
prov före sportlovet, lycka till.. ;/ Efter den lektionen åkte jag hem,
jag kokade i princip och var riktigt hängig..

           

Ingen bra idé att gå till skolan idag, jag är fortfarande inte frisk..
Fick i alla fall tag i lite uppgifter som jag ska göra under helgen
eftersom jag missat lektioner på grund av min sjuka. Hoppas verkligen
jag är frisk till måndag, annars blir jag galen!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Elins blogg - foto & vardag.

jahaa dom :D har också såna haha :D har alla ljuslyktor från ikea känns det som ibland :D

2009-02-06 @ 12:39:41
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: Sara Solvik

va kul att höra :)

Jo jag vet :(



Kram

2009-02-06 @ 12:47:34
URL: http://sarasolvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0