Fredag

Godmorgon på er allesammans! :) Vet ni vad som händer idag?
Jag ska till skolan, wiie! Det är nog första gången jag riktigt
längtar till skolan, haha. Att man kan sakna vännerna så,
även fast jag bara varit borta två dagar.. ;/

Jag var näst intill feberfri igår, och min hals var lite bättre.
Under natten har jag blivit ännu bättre i halsen, så nu känns
inte det onda allt för mycket.. Jag får se till att ha en halstablett
i munnen hela tiden, då kanske det onda håller sig borta.  :)

                 

Vet ni föresten att jag kommer få världens snyggaste tröja och
t-shirt idag? Yesbox, BF-tröjan och BF-tshirten! ;) Hoppas
det passar då, annars blir jag j*kligt sur..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0