Flyttdag 2

Godkväll på er allesammans! :) Har ni haft en bra lördag?
Jag själv ska inte klaga precis, det går framåt med flytten men jag
är typ helt slut.. ;b

Åkte på morgonen vid 08.30-tiden till nya lägenheten, blev att
plocka upp lite saker och diska. Sedan åkte jag, mamma och
älsklingen till gamla lägenheten för att städa och ta bort gardiner
och sånt där.. Älsklingens pappa och min kusin tapetserade för
fullt i nya lägenheten, och det har pågått hela dagen! Förövrigt
har vi hämtat alla möbler nu från gamla lägenheten, härligt.
Har även packat upp lite kläder, det vill säga de kläder jag hittade..
Haha, fy vilken oordning det är när man flyttar! ;o

   

Måste säga att tapeten är grymt snygg, modern och härlig - love it!
Imorgon blir det att fortsätta tapetsera, ungefär 1½ vägg kvar.
Vet ni föresten att vi ska på IKEA imorgon på morgonen? ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: ELLEN

Svar: Vi har kört på Tortilla i hur många år som helst, haha ♥ vitlök är också riktigt gott, men jag föredrar helt klart tortilla :D

2009-02-28 @ 20:58:57
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0