Torsdag

Igårkväll somnade jag som en stock efter Oskyldigt dömd, precis som jag
trodde. Det är jobbigt att vara bagerska och städerska samtidigt, haha.
Under tiden morotskakorna var i ugnen hann jag dammsuga litegrann,
jag slog två flugor i en smäll. Var även flitig och rengjorde ugnen igårkväll,
nu är den ren och fin. Idag blir det inget bakande, nu har vi allting till kalaset.



Nästsista praktikdagen denna vecka, skönt. Jag vet inte vad som händer
idag, men det var prat om Nobelpriset. Det är idag det kommer delas ut
och Nobelmiddagen är också idag. Så lågstadiet ska fira det, men vi får se
om vi kommer fira något. Vi ska i alla fall berätta litegrann om Nobelpriset,
fast det överlåter jag nog till handledaren. Haha, jag är inte så insatt i
sånt där.. ;p  Brukar ni fira Nobeldagen?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0