Tisdag

Ursäkta för den dåliga uppdateringen igårkväll och imorse. Jag blev sjukare
under kvällen igår, febern steg upp till 38.0 grader och det halsonda blev värre.
Så jag drack massvis med te, åt halstabletter och sedan köpte älsklingen
piggelin åt mig. Provade även att dricka Kan Jang, ingen höjdare men det
hjälpte nog litegrann.



Imorse vaknade jag 05.30, men kände direkt att jag inte skulle orka med
arbetsdagen. Halsen var fortfarande svullen, svårt att prata och ont gjorde det.
Somna om och vaknade vid 07.30-tiden istället. Då ringde jag till handledaren
och sjukanmälde mig, så nu är jag hemma. Har precis klivit upp, tänkte
uppdatera litegrann här och sedan ska jag ringa till pappa.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: aaw stackarn! Du får krya på dig! Blir de inte bättre så får du gå dit du vaccernerade dig, de är inte meningen att man ska vara sjuk i mer än 2-3 dagar ju :S

2009-12-01 @ 09:08:31
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0