Tisdag

Igår somnade jag redan vid 21.30-tiden, i hopp om att vara pigg när jag
kliver upp. Jag kan säga att det blev inte så. Jag vaknade vid 05.30
och var supertrött, och är det fortfarande. Usch! Men som tur är, så är
jag inte den enda som är trött ofta - de flesta gnäller om hur trötta
de är, haha.



Idag blir det en hård dag på praktiken, bakdag. Lussebullar och chokladbollar
står på menyn, mumsigt värre. ;) Sedan var det prat om att göra ljus, men
jag vet inte hur det blir med den saken. Nu ska jag i alla fall fortsätta äta
frukost och läsa aftonbladet.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0