Stressigt

Oj, vilken stressig dag det har varit! Jag har knappt hunnit andas, haha.
Det var som jag sa imorse - jag hittade lite motivation till att plugga efter
duschandet. Det blev att skriva massvis med frågor till teoriprovet som vi
ska ha på torsdag, närmare bestämt 75 frågor. Inte konstigt att det blev
så många frågor, det är nästan alla kapitel i boken som vi ska läsa.
Som tur är så är det inte det riktiga teoriprovet, utan detta prov är till för
att se ifall vi lärt oss något under teorilektionerna. Jag satt och skrev frågor
i några timmar innan det var dags för mat.



Efter maten diskade jag undan allting, och sedan packade vi för fullt.
Just nu befinner vi oss hos älsklingens bror, och här kommer vi bo i några
veckor. Det ska bli skojigt, men jag kommer sakna lägenheten litegrann.
Dessutom blir det ganska mycket längre till praktiken, men det är bara
sex arbetsdagar kvar som tur är. Kan berätta att det var väldigt många
väskor och påsar som fick följa med oss hit, haha.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0