Söndag

Söndagmorgon, klockan är lite över 08.00 - och jag är vaken. Tycker det
är skönt att kliva upp tidigt, man får så mycket mer gjort då. Idag behövde
jag verkligen kliva upp tidigt för det är fullt upp hela dagen. Jag har mycket
som ska göras.



Det blir att svara på kommentarer snart och sedan hade jag tänkt duscha.
Har även planer på att läsa i körkortsteoriboken samt göra lite teori, har inte
ännu gjort klart kapitlet som ska vara klart till imorgon. Det är visst någonting
på Folkets Hus också, så ska kanske dit och kika en stund. Ser ni? Fullt upp.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0