Snöskottning

Jag och älsklingen behövde inte skotta hela gården med snörävarna, tur.
Det var någon gubbe som kom med traktor och skottade det värsta, haha.
Så vi behövde inte skotta alltihopa, men det var ändå mycket att göra.

Nu ska vi åka in till Kalix för att göra ett ärende på banken. Sedan ska vi
vidare till Bjumis, och väl där ska jag få öppna några julklappar.  ;)
De julklappar jag fått av älsklingens föräldrar har jag redan öppnat,
men det fanns visst någon julklapp från hans syskon också.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: jaha okej :D händer ikväll då?

2009-12-28 @ 15:18:01
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Alina

hoppas du får en fin dag! =)

2009-12-28 @ 15:41:32
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0