Snöoväder

Usch vilket snöoväder det är ute! Det har snöat sedan igårkväll, så ni
kan ju gissa om det är mycket snö ute? ;p Plogbilarna kör i princip hela
tiden, men det behövs verkligen.



Just nu befinner vi oss i Bjumis igen, älsklingen och hans pappa ska
fixa med bilen. Vi har varit här drygt en timme, men vi har fått söka
efter Fanny (Älsklingens brors hund). Hittade den tillslut på min handledares
gård, haha. Så den fick åka bil hem med oss, hihi. Tur att den inte kom
till skada eller något!  :)

Nu ska jag svara på kommentarer, sedan ska jag kika runt på olika sidor
innan jag börjar arbeta med bloggen och dess inlägg.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: LIENE

tur att ni hittade hunden:)

2009-12-29 @ 15:15:18
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Mamma till Adam & bebis i magen

Tack, va kul att höra!



Åh gud så söt hund! Oj vilken tur att ni hittade henne tillslut :)

2009-12-30 @ 08:55:29
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0