Sjuk

Varför tog jag vaccinet mot svininfluensan egentligen? Jag har en jäkla
massa biverkningar, och de försvinner inte.. Usch och fy! Varför ska
jag ha så dåligt immunförsvar? Det är jobbigt. ;/

Vissa har undrat vad jag fått för biverkningar av svininfluensa-vaccinet,
och det är inte bara en sak. (Nu låter det som att jag är hypokondriker, haha).
- Djävulskt ont i armen.
- Frossa.
- Hög feber.
- Huvudvärk.
- Halsont.
- Trötthet.




Som sagt, jag är inte hypokondriker, haha. Innan jag själv tog vaccinet
tänkte jag att folk överdriver, att det gör nog inte så ont i armen som alla sa.
Men det gjorde det, tyvärr. Jag ville kapa av mig armen på fredagkväll och
lördag, usch vad det gjorde ont. Men det värsta var den höga febern på 39 grader..
Vanligtvis är jag lågtempad och normal temperatur för min kropp är 36 grader,
så när tempen är över 37.3 grader mår jag piss. Då kan ni gissa hur jag mådde
med 39 graders feber? Jag var som en död sill! ;(

Nu ska jag svara på kommentarer, ta en till halstablett och sedan ringa pappa.
Ska göra allt som står i min makt för att bli frisk till imorgon. Jag vill inte ligga
hemma och sova hela dagarna (även fast det är skönt), jag vill ha praktik och
vara frisk.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

usch, det låter verkligen jobbigt och jag hoppas det går över för dig snart!

2009-12-01 @ 10:26:45
URL: http://nilma.myshowroom.se
Postat av: Tobias

åh nej, gud så tråkigt :( får önska dig krya på dig!

2009-12-01 @ 10:28:26
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Louise-

Goddag!

usch vad jobbigt o få massa biverkningar :( min mamma fick inga biverkningar alls, så ja funderar på om ja åxå ska ta de när de väl kommer för allmänheten.. här i Ludvika är de nämligen lite sega:S



sv: ja känner åxå lite så att jag vill köpa julklappar till de vuxna.. inge kul när alla andra sitter o öppnar julklappar men inte dom..:P hehe

2009-12-01 @ 10:30:34
URL: http://louiseberglund.devote.se
Postat av: cattiisEriksson

jaha hehe men det låter ju kul på den praktiken :) trivs du bra då?

2009-12-01 @ 11:28:29
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: Linda

usch då :/

va jobbigt. jag ahr inte tatt den:)

2009-12-01 @ 11:32:22
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0