Sims

Oj vad flitig jag känner mig, haha. Jag har ätit frukost, klätt på mig,
packat ner det sista och gjort alla dagliga besök här på nätet. Uppdaterat
mig på Facebook, Gratisbio, mejlen och liknande. Allt detta på två timmar!



Nu har jag tänkt spela Sims 3 en liten stund innan klockan blir 10.30.
Då är det dags för Våra bästa år, så sjukt spännande just nu så jag måste
verkligen se det. Innan jag påbörjar Sims-spelandet ska jag gå in här
och uppdatera mig om Våra bästa år. Något har garanterat hänt sedan
jag sist kollade, alltså sedan tisdags.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: mina

Nä det är aldrig skoj att gå till läkaren.det gör man bara om det verkligen krisar..Hoppas att vlan gör succé för dig..söt bild.kram

2009-12-04 @ 09:16:34
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Linda

okej :P

Joo , men sen vet man aldrig vad som kan hända med det efter några år. Dte vet ingen.

& läste igår på nätet att svininfluensan börjat avta:)

2009-12-04 @ 09:43:10
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0