Plugg

Efter middagen och min uppdatering här på bloggen blev det att göra
något vettigt. Började med en dusch, i hopp om att hitta motivation till
pluggandet. Jodå, det gick ganska bra - fick lite motivation i alla fall.



Så efter duschandet satte jag igång med pluggandet, och nu är det klart!
Min APU-rapport är färdigskriven, hela sju sidor blev det. Det fanns
massvis att ta med i rapporten eftersom det är sjukt lärorikt på praktiken.
Jag är nöjd med arbetet i alla fall, och hoppas även läraren är det.
Hade kvar en gnista motivation efteråt, och då fortsatte jag med hemsidan
kring Pink. Under den tiden har jag dunkat en massa Pinklåtar, så som
det ska vara.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0