Övningskört

Mamma kom hit vid 10-tiden, då blev det att åka ut och övningsköra.
Idag har jag tränat grymt mycket på start i backe samt uppfång med
bara kopplingen (eftersom man ska kunna det på bilskolan), och det
gick riktigt bra. Ibland ville jag även ge lite gas, men det gick ändå
bra. Sedan var vi in på några affärer och kikade, hittade dock ingenting.
Middag har vi också lagat - lövbiff, pommes stripes och bearnaisesås.  ;)



Är nu hemma hos älsklingens bror igen, riktigt roligt att vara husvakt.
Ska lägga in några bilder från dagen, samt uppdatera mig på Gratisbio
och Facebook - hann aldrig göra det på morgonen. Först och främst ska
jag svara på kommentarer innan jag gör något annat.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Ciiz

haha morotskaka tycker ja inte om :D

2009-12-19 @ 17:42:19
URL: http://ciiiiz.blogg.se/
Postat av: Elli

Okej, gick teorin bra ?:)

2009-12-19 @ 18:17:46
URL: http://typwow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0