Onsdag

Halva veckan har gått, och jag är helt slut. Mina biverkningar från
vaccinet har äntligen försvunnit, men det var på tiden. Jag har gått omkring
med biverkningarna i två veckor, så gissa om det är skönt att vara frisk nu.
Just nu längtar jag grymt mycket till fredag, då slipper jag plugga körkorts-
teori. Eller jag slipper inte det, men det behöver inte bli lika intensivt som
dessa dagar.



Nu ska jag svara på kommentarer samt fortsätta äta min frukost.
Idag har jag en lång praktikdag framför mig. Barnen går till 14.30 och
sedan finns det en massa att göra efteråt. Jag får väl trösta mig med att
imorgon går jag till 14.30.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0