Måndag

Måndagmorgon, sista måndagen på länge som jag behöver kliva upp såhär
tidigt. Idag, om några timmar, får jag jullov! Vet ni hur mycket jag längtar?
Jag hade stora planer på att sova länge imorgon, typ till 10-11tiden men
det går inte. Imorgon har jag min andra körlektion, och det är på morgonen..
Men på onsdag, då ska jag minsann sova.



Åter till idag då. 07.30 är det personalmöte, och sedan fixar vi inför
dagens lektioner. När barnen kommer blir det en massa lektioner,
och vid 15-tiden borde jag få jullov samt mitt omdöme av handledaren.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0