Måndag

Måndagmorgon igen, nu är det inte många dagar kvar av praktiken..
Det har varit skönt att sova hos älsklingens brorsa, man behöver
inte slåss om sängplatsen precis. Sängen är jättestor jämfört med våran
120's säng, så nu kan man ligga hur man vill.  ;p



Idag blir det en jobbig praktikdag tror jag. Lärarna hade tänkt att vi
skulle baka med barnen, en massa olika sorter - lussebullar, chokladbollar
och något mer. Under kvällen ska det även vara Luciafirande på skolan,
så jag lär vara helt slut efter denna dag. En riktig sovmorgon är vad jag
skulle behöva, det skulle sitta så skönt!


Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

Hoppas det går bra idag!

Kul att se att någon mer än jag är vaken ;P

2009-12-14 @ 06:43:05
URL: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0