Luleåtripp

Imorse åkte jag och älsklingen iväg mot Luleå vid 09-tiden. När vi planerade
Luleåresan var det tänkt att vi skulle köpa julklappar, men alla julklappar
är inhandlade redan förra helgen, så det blev bara att strosa runt. Mysigt det
också!

Var först in på Strand och gick igenom alla affärer i jakt på en klänning till
jul/nyår, men hittade inget fint alls där. Istället fick jag med mig två doft-
ljus från Lagerhaus. Gick vidare mot Smedjan, och där hittade älsklingen
polerborstar (eller något liknande) från Clas Ohlsson. Inne på Shopping fanns
det ingenting som föll mig i smaken denna dag. Visst, några fina klänningar
inne på Gina, men priset var för högt och kön var genom hela affären.
Tacka vet jag storheden! Där hittade jag klänningen som jag velat ha
jättelänge, och nu är den min! Dock får jag inte den nu, utan det blir som
julklapp utav älsklingen. Jag fann också en julklapp åt älsklingen, och det
är något som han verkligen vill ha. Har glömt skriva en annan sak -
jag fick hem en eyeliner också, det behövdes.  :)



Nu är vi hemma, eller just nu befinner vi oss i Bjumis. Ska vara här ett tag
och sedan blir det hemfärd. Jag skulle behöva läsa körkortsteori för det
är prov på Torsdag, och jag har inte öppnat boken alls denna vecka.
20.00 blir det Robinson i alla fall, och förhoppningsvis glögg för det är
jag sugen på.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: ida

hahaha ja de står överallt, hon fick sina 15 minutes of fame ! ;)

2009-12-12 @ 16:32:47
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Tobias

Nice, kul med shopping :D jag ska också se Robinson ikväll!

2009-12-12 @ 17:04:20
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: N I L M A

det är ju alltid mysigt att bara strosa också :D

2009-12-12 @ 19:03:26
URL: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0