Lucia

Idag är det söndag som sagt, och det är redan tredje advent. Det är sjukt
hur fort tiden springer iväg! Sex dagar kvar av praktiken (måndag - fredag
plus måndag nästa vecka), sedan är det jullov. Snart är det dags för
studenten, och jag börjar få panik över projektarbetet. Jag har inte hunnit
jobba med det alls under praktikperioden, hemskt.. Just nu siktar jag på
körkortet, det kommer i första hand.



Över till rubriken. Det är den 13:e december idag. Vad betyder det?
Lucia såklart! När jag var liten åkte jag runt till alla släktingar denna dag
och lussade för dem, mysigt. Nu när jag har blivit äldre nöjer jag mig med
att se det på tv eller titta när skolorna lussar. Detta år missade jag lucia-
firandet på skolan eftersom vi har praktik, men istället får jag se Näsbyskolan
lussa imorgonkväll. Det ska bli mysigt!  :) Brukar ni fira luciadagen på något
speciellt sätt, eller ser ni det som en vanlig dag?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0