Lördag

Äntligen fungerar min dator som den ska, härligt! Den har varit seg,
hängt sig hela tiden och varit jättetrög efter senaste omformateringen.
Men nu verkar allt vara i sin ordning, den har inte laggat en enda gång
sedan igår. Fort går det också, haha.  :)


              

Dagens planer är att åka till Haparanda och handla julklappar.
IKEA, Barnens hus, ÖoB, Rusta och några andra affärer kommer vi besöka.
Det blir en heldag i stan, och jag ser mest fram emot att besöka IKEA, haha.

Nu ska jag svara på kommentarer och sedan tänkte jag visa upp lite bilder.
Måste även installera Spotify igen, klarar mig inte utan musik.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0