Lördag

Lördagmorgon, och jag är redan vaken. Det är nästan hemskt! Många skulle
nog säga att det är hemskt. Men vet ni vad? Det var faktiskt inte alls jobbigt
att kliva upp tidigt, trots att det är lördag. Jag har varit vaken drygt en timme,
och jag är hur pigg som helst.



Vad tyckte ni om Idol igårkväll? För en gångs skull så var det en bra vinnarlåt,
äntligen. Har inte varit speciellt förtjust i någon av de tidigare vinnarlåtarna,
men denna var riktigt bra. Att Erik vann Idol gjorde inte speciellt mycket,
han var också bra. Men jag hade hellre sett Calle som vinnare, han om någon
har utvecklats! :) Dessutom har Calle vågat prova på olika musikstilar under
Idol medan Erik nästan alltid hållit sig till rock.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0