Hemma

Praktikdagen var riktigt bra, vi har gjort en massa roliga saker. Bland annat
bakat lussebullar som blev riktigt bra. Sedan har det även varit strömavbrott
över en timme, men det var mysigt. Då fick barnen ha tänt sina ljus och
sådär.   :)



Middagen är i magen nu, och jag ska ta tag i kommentarerna. Sedan ska
jag försöka plugga körkortsteori. Funderar på att ta en dusch före, min
motivation dyker alltid upp då. Men jag ska försöka plugga en stund före
också, hoppas det går lika bra som igår. På torsdag är det prov, och något
vill jag gärna kunna.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Tobias

Haha jag kan erkänna att jag tog det lugnt 5-10 minuter innan jag tog bilden (a)

2009-12-15 @ 16:38:37
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

tack :D jättekul att höra!

2009-12-15 @ 16:44:01
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0