Helg

Äntligen, äntligen helg! Det har varit riktigt efterlängtat kan jag lova.
Nu är det endast en praktikdag kvar, och enligt schemat kommer jag
jobba 07.40 - 15.00 eller något sånt på måndag. Men vi får väl se,
det är ju sista dagen så man kanske får sluta tidigare. :)



Vi åkte hem redan 11.30 från praktiken, vi lärare gick också lite
tidigare. Julbordet var ingen höjdare med råa köttbullar och sladdriga
prinskorvar. Tacka vet jag julmaten som vi äter varje år hos moster!
Det är riktig julmat. Var förbi till Hemköp och Coop för att handla
lite mer ingredienser till dagens middag som blir Tacos. Har även
en överraskning, men tyvärr kan jag inte berätta om det förrän imorgon.
Moster eller någon annan släkting kanske skvallrar för mamma, så imorgon
berättar jag istället. Då har jag träffat mamma, och då kan ingen skvallra. ;)
Kan säga att jag är nöjd i alla fall, jätteroligt - som jag längtat.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Cicci

gott med julbord :)

2009-12-18 @ 15:27:51
URL: http://ciccimodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0