Första gången

Klockan 13:45 idag var jag jättenervös, varför? Jo, jag skulle ha min första
körlektion på bilskolan. Det är där jag har hållit hus idag när jag pratade om
"det hemliga stället". Egentligen skulle min första körlektion redan ha varit
den 4 december. Men det blev inställt för bilen skulle på service och så..

Nå ja, idag. Jag var som sagt väldigt nervös, men när jag satte mig i bilen
tillsammans med läraren försvann det. Fick krypköra litegrann innan vi gav
oss ut på vägen. Har kört vanligt, tränat start i backe och hann även påbörja
backnings-momentet. Det gick riktigt bra enligt läraren, och jag är grymt
stolt över att jag inte fick ett enda kärringstopp.  :) Nu dröjer det ett tag
innan nästa körlektion, men ska försöka köra hemma under tiden.



Nu ska jag in på Facebook, sedan ska jag läsa lite körkortsteori innan
det blir en lugn kväll. Någongång senare ikväll ska jag läsa Veckorevyn,
dricka cappuccino och se Andra avenyn. Mysigt!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

vad skönt att det gick bra!

2009-12-08 @ 18:21:14
URL: http://nilma.myshowroom.se
Postat av: Cicci

yesyes :) allt väl?

2009-12-08 @ 18:53:08
URL: http://ciccimodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0