Fika

Som ni säkert vet så är det tradition att gå in till mommo och fika efter att
jag kommit hem till Seskis. Så snart är mamma och jag påväg in till mommo
för att fika. Självklart hänger mina rocky roads med, mommo måste ju få smaka.
Vi får väl se ifall moster också kommer dit, i så fall bjuds hon också på
rocky road.  ;)



I övrigt har jag inga planer för denna kväll. Eller jo, det har jag visst.
21.00 är det dags för Andra avenyn, lovely. Slår vad om att det är ett
spännande avsnitt! Men nu är det dags att traska iväg och fika.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Tobias

Ja nästan rätt :D

2009-12-22 @ 17:14:04
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: N I L M A

vad mysigt :D

2009-12-22 @ 19:22:30
URL: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0