Dålig uppdatering

Ursäkta för den dåliga uppdateringen idag! Som ni vet har jag haft praktik
framtill 14.30, sedan åkte jag direkt till teorilektionen. Har varit på
Hamptjärn framåt 19-tiden, jobbigt med nästan fyra timmars lektion.
Åkte sedan förbi till Bjumis innan vi åkte hit till älsklingens brors hus.



Nu ska jag svara på kommentarerna och sedan blir det att glo på tv
i en timme. Har precis ätit en sen middag (fick bli hämtmat med tanke
på tiden), mumsigt. Om några minuter är det Kniven mot strupen,
ett måste varje torsdagkväll.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0