Måndag

Igår blev det världens sämsta uppdatering här i bloggen, förlåt!
Jag hade fullt upp med allt och inget helt enkelt, haha.
Åkte från Seskis vid 14-tiden och när vi kom hem blev det att packa
upp alla väskor och påsar (hade ju nästan hela min garderob med mig).
Kvällen spenderades framför tv:n, tittade på Wallander - Kuriren innan
vi somnade vid 23-tiden.

        

Skolstart idag för många i landet, bland annat för mig! Ska jag vara ärlig
så ser jag framemot det ganska mycket, haha. Sista året på gymnasiet,
inte så värst jobbiga kurser och definitivt inte jobbiga dagar. Härligt! :)
Vaknade 05.30, så har ätit frukost och läst tidningen. Jag har även hunnit
besöka Gratisbio, svarat på kommentarer samt fixat till mig.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0