Torsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni klivit upp ur sängarna ännu?
Jag själv sitter vaken, fast jag är grymt trött.. Drömde en sjuk dröm
inatt om bas-tjuvarna, haha.. xD

Idag blir det skola framtill 14.00, känns jobbigt med tanke på att
vi var lediga igår. Nu känns det som måndag igen, haha. Imorgon blir
det äntligen påsklov, härligt! :) Vad erbjuder denna dag mer?
Jag har inte en aning faktiskt.. Skola, laga mat, duscha, se tv och sova.
Det är planerna för dagen, samma saker som alltid, typ..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt :)

det blir skolan och sen bloggen!

Allt väl denna morgon?

2009-04-02 @ 07:09:36
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0