Torsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Ligger ni och sover eller är ni påväg
till skolan? Själv har jag sovmorgon idag till klockan 09.00.

Denna skoldag går nog ganska fort och blir säkert intressant också.
Vi har nämligen ingen naturkunskap, eller jo, men då ska vi på studiebesök.
Gissa vart vi ska? Reningsverket.. Usch! ;o Jag ska duscha direkt jag
kommer hem därifrån, man kommer lukta hemskt.. Älsklingen luktade
jäkligt äckligt när han hade varit på reningsverket på Billerud, det lär
ju lukta likadant.  ;b

Nu ska jag svara på kommentarer och sedan skriva schemat.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Nikolina

ååh jobbigt. alla dessa jävla prov borde brännas tycker jag :D

2009-04-23 @ 08:03:52
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0