Torsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Ligger ni fortfarande och sover
eller är ni vakna? Jag vaknade extra tidigt idag så jag hinner träna
till provet en sista gång..

Än så länge har jag inte hunnit göra mycket.. Klev upp 30 minuter
tidigare än vanligt, så idag blev det att kliva upp 05.30. Jag var
inte så farligt trött ändå, har ju sovit 7 ½ timmar. Läste tidningen
samtidigt som jag åt frukost, har varit mycket om Hells Angels
denna vecka i tidningen. Sitter här nu, helt påklädd och klar inför
skolan. Om ett tag ska älsklingen få förhöra mig och sedan åker
jag till skolan. Önska mig lycka till på provet!

     

Dagen är inte planerad alls, eller jo fram till 14.00. Då slutar vi
skolan och sedan får vi se vad som händer.. Har ingenting att plugga
till då (förhoppningsvis), härligt! Fast nästa vecka måste jag nog titta
igenom lite engelska glosor inför nationella.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: fröken elin

hahah aa backa är inte det lättaste. jag vet liksom inte vart jag ska titta. jag tycker det känns lättare att titta rakt fram:P haha. å start i backe har jag inte gjort allt för många gånger:P men när jag väl gör det gasar jag som bara den som om jag ska vara fräck.. väldans! har du haft en bra vecka annars?

2009-04-16 @ 12:05:29
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0