Söndag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni klivit upp eller ligger ni fortfarande
och sover? Jag vaknade för en timme sedan, så jag är vaken tidigt.  ;b

Igårkväll blev det att Se Rocky Balboa, dock inte hela.. Jag tyckte inte den
var så jättebra det jag såg, så jag gick och la mig vid 22.30. Älsklingen
tyckte den var bra och såg klart hela filmen, smaken är som baken.  ;)

    
                   (Såhär mycket plugg har jag inte just nu, som tur är)

Denna dag blir fullspäckad, usch.. ;/ Det blir plugg, plugg, plugg och
mer plugg. Okej, kanske inte såå mycket men några gånger ska jag
väl läsa igenom frågorna och svaren. Ska även laga mat och duscha,
sedan är det väl kväll och då blir det Van Veeteren. Så denna dag kommer
säkerligen bli tråkig men ändå gå ganska fort eftersom jag har saker
att göra hela tiden. Vad ska ni göra idag? :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja exakt :)

Va mycket plugg -.- Hoppas de går bra i alla fall :D

2009-04-26 @ 10:06:10
URL: http://mimmipimmi.blogg.se/
Postat av: Erika

Plugg låter inte så skoj :/



sv: Vad bra, med mig är det också bra :D

2009-04-26 @ 10:35:16
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0