Måndag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni klivit upp ännu eller ligger
ni fortfarande och sover? Jag har ju alltid sovmorgon på måndag,
så idag vaknade jag 08.00. Härligt!

Igårkväll när vi kom hem från kalaset blev det att packa upp allting.
Alla kläder och saker samt all mat vi handlat, det tog ett tag.
Sedan såg vi Wipeout och Van Veeteren, kanon. Jag tycker bäst
om den där Van Veeteren-filmen som visades igår, den är spännande
typ hela tiden. Somnade som en stock när filmen var slut, och vaknade
08.00 - så jag är pigg! :)

                                         

Idag blir det en lång och tråkig skoldag, tråkig framförallt..
Kanske för att vi ska ha naturkunskap? Japp, det är skälet till varför
det blir en tråkig skoldag. Jag förstår inte hur man kan tycka om
ämnet, jag hatar det rent ut sagt.. ;o Hoppas vi inte får läxor eller
något idag, jag vill ta det lugnt här hemma. Men vi får se vad
dagen bjuder på! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0