Lördag

Godmorgon på er allesammans! :) Ligger ni och sover eller är ni vakna?
Jag vaknade före 09.00, helt pigg. Otroligt!

Förlåt för dålig uppdatering igår, men först var det ju skola hela dagen
och sedan en Luleå-resa. I Luleå blev det att köpa clips till älsklingens
bil, och sedan skulle Matthias också ha till sin. Då köpte älsklingens
föräldrar en ny bil, haha. Värsta impulsköpet typ! ;o Nå ja, den är
då tio gånger snyggare och större än deras förra. Mycket skönare att
åka med den nya, haha. ;) När vi kom hem blev det att läsa igenom
frågorna till Nk-provet, och sedan fixade jag mig för natten. Somnade
redan vid 21-tiden, så trött var jag!

      

Denna dag hoppas jag blir lika bra, ska nämligen övningsköra. Får se
vart vi åker och kör, men måste träna på lite kopplings-saker. Jag vill
också ha automat bil, f*n vad lätt med en sån! :) Nu ska jag fixa mig,
och sedan kommer nog mamma vid 11-tiden.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0