Kort skoldag

Hej på er allesammans! :) Är ni fortfarande på skolan/jobbet?
Själv hade jag en kort skoldag till 11.30 typ, fast lektionerna
slutade 10.10.

Började på morgonen med Matte B, räknade ungefär två tal.
Alltså inga framsteg precis, haha. Andra lektionen, och sista
för dagen, var Engelska B. Gick igenom två sidor i nationella-
häftet. Sedan satte jag mig i biblioteket och pluggade lite
Naturkunskap A, svarade på lite frågor som vi fått till uppgift
inför grupprovet.  Efter typ en timme gick jag och Moa till
Röda Korset för att söka intyg för välgörenhetssaken,
där gick det inte så bra.. Det blev inga framsteg, kvinnan
vi pratade med visste inte vad vi menade för intyg, hon hade
typ aldrig hört talas om det.. Jättekonstigt med tanke på
att de arbetar med sånt, men men. Ska kontakta Rädda Barnen
under veckan eller nästa vecka, hoppas det går bättre då! :)

   

Nu sitter jag hemma och ska strax fortsätta svara på
frågor inom Naturkunskapen. När det är klart ska jag renskriva
dem och sedan är det nog middagstid.. Blir även att duscha
idag för den som vill veta.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Linda

jaa, rikgit härligt:D

hihi.

naw, då har du tur :D

2009-04-21 @ 12:20:38
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0