Fredag

Godmorgon på er allesammans! :) Ligger ni och sover eller är ni vakna?
Själv vaknade jag 06.00 eftersom jag inte har sovmorgon på fredagar..

Igårkväll blev det en rätt lugn kväll, skönt. Var till Coop Bygg och åt tårta
samtidigt som vi handlade, haha. Sedan pluggade jag litegrann till
naturkunskapsprovet, det gick inte allt för bra.. ;/ Senare under kvällen
var det Hjälp, jag är med i en japansk tv-show och Grannfejden.
Ena gubben i Grannfejden var rätt tjurig av sig, han ville inte ändra
sig. Men vissa personer är ju såna typer, jobbigt.

             

Denna dag då? Går skola några timmar sedan är det helg,
och de första timmarna av helgen ska tillbringas i Luleå. Blir dock ingen
shopping för min del, vi ska köpa bilsaker istället. Efter Luleå-trippen
ska vi på kalas till Vånafjärden, roligt. Detta betyder att jag kommer
somna tidigt ikväll, och då menar jag tidigt! ;b

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: LINDA | ddisconnected ღ

sv: okej okej :D

2009-04-24 @ 07:14:43
URL: http://ddisconnected.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0