Vem vill bli miljonär?

Godkväll på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv har jag
redan berättat om min dag i de tidigare inläggen. Tänkte bara meddela er
att jag har förnyat litegrann i min DVD-samling. Jag har nämligen köpt
spelet Vem vill bli miljonär som DVD-spel. Visserligen har det funnits
i flera år men jag har varit så grymt sugen på att köpa det, så nu är det gjort! :)



Haha, jag är lite efter men det spelar väl ingen roll? Huvudsaken att jag
kommer ha roligt, och det kommer jag ha! :D  Nu är det bara att vänta och
se när paketet kommer från CDON. Dock kommer de hem till mamma, så
jag får inte paketet förrän om två veckor ändå.. ;b

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0