Torsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Hoppas ni har sovit gott inatt. Själv har jag
sovit som en stock, somnade vid 23-tiden. Vaknade före 08.00, och var helt
pigg.. Så jag klev upp - även fast jag är ledig! :) Har suttit och ätit frukost
precis samtidigt som jag läste NSD. Känner mig som en pensionär nästan,
men man måste läsa tidningen för att veta vad som händer runt omkring oss.

Dagens planer då? Kan säga att det blir mycket plugg! Engelska och Ped/Soc.
Igår gjorde jag test och lite sånt på CD-skivan som man får med i engelska
boken, insåg ganska fort att jag måste plugga rejält.. Testet var skitsvårt, jag
fick typ 25 rätt av 51, haha. Knappast godkänt, men innan provet är så ska
jag ha mer poäng. Ska plugga flera gånger om dagen - tillslut kanske allt
sitter fastklistrat i min hjärna. Vi får hoppas på det! :)



Ska även på kalas idag till Bjumis, älsklingens pappa fyller år.
Vilken hemsk dag att fylla år på, eftersom WTC rasade på den dagen.
Tiden har gått riktigt fort sen det hände, det är redan 7 år sedan. Jag var alltså
bara 10 år när det hände - och ändå minns jag det som att det var igår..

Nej, nu ska jag läsa en massa bloggar, sedan blir det att plugga.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0