Torsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Nu undrar ni säkert varför jag redan bloggar,
men det är för att jag har god tid på mig idag. Jag behöver intr stressa till skolan
eftersom vi ska vara på Fruvallen, och jag bor ganska nära Furuvallen så det
tar inte många minuter att gå dit.  :) Vi ska samlas senast 08.30, jag hade tänkt
gå kring 8.10, då har nog alla hunnit dit från bussarna.


                          Vår skola, Furuhedsskolan.

Vad ska vi göra på Furuvallen då? Vi i BF2 läser en kurs som heter Pedagogiskt
Ledarskap, då ingår det att vi ska vara funktionärer och ledare på olika aktiviteter.
Varje år anordnas något som heter "Trekampen" här i Kalix, och de vill att
BF varje år ska vara funktionärer. Så i år är det vi i BF2 som får äran att hjälpa
till, och leda grupperna. Det är jättemånga elever på Furuvallen eftersom det
kommer elever från varje skola här i Kalix. Men det ska bli skojigt, dock är vi
inte ett dugg förberedda! Vi fick veta våra sysslor igåreftermiddag, och allt detta
händer redan idag 08.45.. ;b Jag och Zandra + någon lärare ska vara ledare/
funktionär på kulstötningen, hoppas det går bra.. Dagen avslutas efter 12-tiden
med mat på China. Lyxigt va? ;)

Nej, nu ska jag läsa lite bloggar innan jag gör något annat.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0